Subject: (3360) Tartu valla riigitee nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete maanteelõikude ja kergliiklustee valgustuse projekteermine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 15:03:17 +0300

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Tartu Vallavalitsus

Projekt nr: 3360

Projekti nimi: Tartu valla riigitee nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete
maanteelõikude ja kergliiklustee valgustuse projekteermine

Projekti aadress: Maramaa küla, Tartu vald, Tartu maakond

Tehtavad tööd: Maanteelõikude ja kergliiklustee valgustuse projekteerimine

Projektiga seotud teed: 39 Tartu-Jõgeva-Aravete tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900